Informatii livrare

CONDIȚII LIVRARE

NovalisWines livrează doar pe teritoriul României.

Comenzile plasate de luni până joi, până în ora 12 – vor fi expediate în aceeași zi.

Comenzile plasate vineri până în ora 12 vor fi expediate vineri și probabil vor ajunge la dumneavoastră în cursul zilei de luni.


Comenzile plasate vineri după ora 12 vor fi expediate luni și vor ajunge în termen de maxim 48 de ore la dumneavoastră.

Livrarea durează între 1-3 zile lucrătoare, oriunde în România, depinde de ora la care dumneavoastră plasați comanda.

Factura fiscală se va regăsi în conținutul coletului. În cazul plății în sistem ramburs – curierul va emite la predarea coletului chitanța aferentă facturii fiscale.

CURIERII CU CARE COLABORĂM:

FLOTA PROPRIE – pentru Oradea si zona Metropolitana

FanCurier – pentru orasele maripentru colete de dimensiuni mici și medii.

PALEX – pentru coletele de dimensiuni mari / paleți de marfă.

TAXA DE TRANSPORT ESTE:

de 14.99 lei pentru orice comanda.

Pentru comenzile cu ridicare personala din depozitul nostru, TAXA DE TRANSPORT ESTE ZERO, indiferent de valoarea comenzii – Google Maps – Depozit

În funcție de mărimea/greutatea coletelor, se poate percepe o taxă de curierat suplimentară.

Aceste costuri suplimentare se regăsesc în coșul de cumpărături, iar clienții sunt informați înainte de plasarea comenzii.

 

Garantăm originalitatea și calitatea produselor

În cazul în care un produs ajunge deteriorat (este distrus în timpul transportului), nu îți face griji. Avem nevoie de poze cu produsului deteriorat, banderola fiscală de pe produs și  procesul verbal întocmit de curier cum că produsul este deteriorate. Le trimiți pe mail la adresa  contact@bauturialcoolice.ro sau pe WhatsApp la numărul 0734800800. Noi ne ocupăm de restul, stai liniștit!

Retururi

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Dacă produsul primit este deteriorat și nu poate fi consumat din motive care nu au survenit din vina clientului, costul transportului pentru retur este suportat de către S.C. THE STORE TRANSILVANIA S.R.L.

Dacă produsul se returnează deoarece clientul s-a răzgândit sau dorește alt produs, costul transportului pentru retur va fi suportat de către client.